tiistai 6. maaliskuuta 2012

Kaija Koo !

Oon ollu taas todella surkea bloggari. Aikasemmin olin kiireinen, nyt oon ollu vaan... Laiska! :D
Okei muutin vähän ulkoasua, ja teen sen vielä uudestaan lähiaikoina.
Mutta, asiaan.

MUSIIKKIA! ah♥
Eli tässä tän viikon korvamadot, jotka on kaikki jostain syystä Kaijaa Koota?!

Kaija Koo - Kaunis rietas onnellinen


Sä alat vihdoin viimein käsittää ettet sä tarvii lupaa keneltäkään
Oot liian kaunis häpeemään etkä voi yhtään mitään menettää
Joten anna mennä joten anna mennä
Kaunis rietas onnellinen 
 
Tästä biisistä miulle tulee aina mieleen miun ihana rakas ystävä.
Ihan mieletön ikävä, nähään ihan liian harvoin!
 
Kaija Koo - Vapaa


En aio tuntea pelkoo.
Vaikka pelkään et se ei oo musta kii.
Mut mä luulen et ihminen on sitä vahvempi.
Mä aion antaa sen kuolla,
En enää anna sille tilaa hengittää.
Mä en oo, mä en oo sille velkaa yhtään enempää.
 
Tää soi päässä ihan vaan sanojen puolesta.
Mahtavaa, upeeta, ihanaa. Just miulle!
 
Kaija Koo - Tinakenkätyttö
 

Hei, ei ei, en sitä salaa,
näillä teillä loppuun palaa,
tinakenkäni on sulaa laavaa.
Tule, tule siis ennen aamua
et täältä muuten en löydä mua
kun aurinko nousee on pakko liikkua
 
Joo en tiiä miks tää soi päässä, toi soi päässä aina.
Tykkään!

Että ei mulla muuta. ♥

3 kommenttia:

  1. Tähän tarvii muitaki nuita "nuita" ku tuo "jännä" ja "hyvin jännä" ku mie haluun kertoo että tykkään, mutta en haluu tai jaksa kommentoida. :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah :DD Yritän jossain välissä keksii jottai fiksumpia nuita juttuja! ;)

      Poista
    2. no nyt on muita nuita! :D .......joo.

      Poista